Forum home Mountain biking forum The Crudcatcher

Arn't girlfriends brilliant!

Hercule QHercule Q Posts: 2,781
edited June 2009 in The Crudcatcher
just been out shopping in exeter with the wifey and popped into a couple of cycle shops she only went ahead and bought me a new helmet and has agreed to buy me a new bike for my birthday.

HAPPY DAYS!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

pinkbike
Blurring the line between bravery and stupidity since 1986!
«1

Posts

  • Where do you get these girlfriend thingys? I think I'm gonna have to get me one of those!
  • Hercule QHercule Q Posts: 2,781
    i found mine 3 years ago at a party it was feeding me jack daniels all night

    pinkbike
    Blurring the line between bravery and stupidity since 1986!
  • AnonymousAnonymous Posts: 28,799
    aahhh, the girlfriend/wife/bird. a wonderful invention indeed.

    mine is the sole reason for my spending adiction, she always tells me to buy the next version up of something as she knows it will make me happy. i like to beleive she is always right
  • IcarusGreenIcarusGreen Posts: 531
    my wife ain't so happy with me today, something to do with throwing my motorbike down the road? But she did pay towards my Boardman FS Team for my bithday in May (which Halfords still haven't bloody had delivered).
    + 1001 posts reset by the cruel cruel moderators!

    Giant Trance X4 (2010)
    Giant SCR 02 (2006)
  • lawmanlawman Posts: 6,868
    yer i need to get one lol

    my xbox is starting to bore me :cry:

  • IcarusGreenIcarusGreen Posts: 531
    PS3 is the way forward, you can even watch on-line porn through it. (I have been married for 6 yrs)
    + 1001 posts reset by the cruel cruel moderators!

    Giant Trance X4 (2010)
    Giant SCR 02 (2006)
  • lesz42lesz42 Posts: 690
    Where do you get these girlfriend thingys? I think I'm gonna have to get me one of those!




    need one too, anyone got one spare? FS?
    Giant Trance X0 (08) Reverb, Hope Hoops 5.1D, XT brakes, RQ BC, Works Components headset 1.5
  • Si78Si78 Posts: 963
    Where do you get these girlfriend thingys? I think I'm gonna have to get me one of those!

    Me too. Has been far too long!

    Any chance of a 'Singles' section on this forum? lol
    Why has my sig been removed by the admins???
  • redveeredvee Posts: 11,921
    Si78 wrote:
    Any chance of a 'Singles' section on this forum? lol

    Pity the first burd that joins the hypothetical BR singles section :roll:
    I've added a signature to prove it is still possible.
  • Si78Si78 Posts: 963
    redvee wrote:
    Si78 wrote:
    Any chance of a 'Singles' section on this forum? lol

    Pity the first burd that joins the hypothetical BR singles section :roll:

    yeah, I agree.
    Was a bad suggestion of mine, bourne forth from consumption of many glasses of vino.

    Ok, any nice, single, funny, none mad, none cheating women who read this post, feel free to PM me

    coooooooooooool 8) lol
    Why has my sig been removed by the admins???
  • Mr WuMr Wu Posts: 1,238
    You know the best thing about GF's Wifes etc and why we love them?

    'Cause they too are upgradeable!
  • Jimbob_no5Jimbob_no5 Posts: 1,568
    my lass hates me going out dhin, mainly after i hit a 25ft step down in the park using a rock as a take off and landing very sideways :lol: but she lets me buy new bits for it long as i get her something every now and then
    Pinkbike

    I believe in only 2 things in life.
    1) Drink is not my friend
    2) D-Locking cnuts ;)
  • Chaz.HardingChaz.Harding Posts: 3,228
    Hmmm... I'm not impressed with mine currently. Having a bit of a tough time at the moment, and she just argues with me. Not shouting, just disagrees with everything.

    :evil: :cry:

    :lol:
    Boo-yah mofo
    Sick to the power of rad
    Fix it 'till it's broke
  • Mr WuMr Wu Posts: 1,238
    Cause your not hitting her hard enough Chaz

    :lol:
  • IcarusGreenIcarusGreen Posts: 531
    Condoms come in packs of 3, 6 and 12 for good reason.

    3 packs for the single bloke who pulls at the weekend, one for Friday, Saturday and sunday.

    6 packs for the guy with a girlfriend, Mon, Tue, Wed, Thurs, Fri, Sat. (Sunday is day of rest)

    12 pack for the married man. Jan, Feb, Mar, Apr, May, Jun, jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec.
    + 1001 posts reset by the cruel cruel moderators!

    Giant Trance X4 (2010)
    Giant SCR 02 (2006)
  • 1340jas1340jas Posts: 217
    Just a quick question. When looking to purchase / rent or loan one of these girlfriend things. Is sizing as important as with a good mountain bike? Is the frame size going to have a beneficial or detrimental effect with regards to the performance and fun factor.
    The wife is great but I was wondering if anyone knew where they did test ride days or shops that did a loan for the afternoon / weekend.
    Really looking foreward to the answers and advice.
  • Si78Si78 Posts: 963
    1340jas wrote:
    Just a quick question. When looking to purchase / rent or loan one of these girlfriend things. Is sizing as important as with a good mountain bike? Is the frame size going to have a beneficial or detrimental effect with regards to the performance and fun factor.
    The wife is great but I was wondering if anyone knew where they did test ride days or shops that did a loan for the afternoon / weekend.
    Really looking foreward to the answers and advice.

    I reckon you should always go down a size if you want them to be more nimble and responsive lmao :D

    I'm sure you can rent one for the weekend, but it will cost a bit, and i'm not sure how legal it would be lol
    Why has my sig been removed by the admins???
  • IcarusGreenIcarusGreen Posts: 531
    Amsterdam is apparenty quite good for testing frame size but from what i've been told, the quality of the actual ride is quite poor.

    Germany has alot of good testing facilities and the ride quality is much higher, so i've been told.
    + 1001 posts reset by the cruel cruel moderators!

    Giant Trance X4 (2010)
    Giant SCR 02 (2006)
  • Dowse40Dowse40 Posts: 102
    try newcastle You can rent one for the night. Usally costs about five bottles of larger.
  • Dowse40Dowse40 Posts: 102
    Oh and a kebab!
  • 1340jas1340jas Posts: 217
    Been thinking.
    Holland too flat to get the most out of the ride.
    Thyland is too warm and you never really know that the specialized your riding actually started its life as that brand.
    Germany sounds OK but i had a look and lots of the frames looked too large for my liking.
    Anywhere else i should consider.
  • Si78Si78 Posts: 963
    Germany has alot of good testing facilities and the ride quality is much higher, so i've been told.

    And good if you prefer a 'hairier' frame and bottom bracket...
    Why has my sig been removed by the admins???
  • lawmanlawman Posts: 6,868
    spain and america are good for testing :)

    just gotta be careful about the yanks cos they like to do most of the work for you and can get carried away

    by the way if you never want to have sex again, watch the film "ant-christ" :twisted:

  • AndyAndy Posts: 8,207
    PS3 is the way forward, you can even watch on-line porn through it. (I have been married for 6 yrs)

    How?
  • elPedro666elPedro666 Posts: 1,060
    Hercule Q wrote:
    i found mine 3 years ago at a party it was feeding me jack daniels all night

    Clearly you know a good thing when you see it (in double)! :lol:
    WTD:
    Green Halo TwinRail
    25.0mm-26.2mm seatpost shim
    Red X-Lite bling
    Specialized ladies BG saddle (white?) 155mm
    RH thumbie
    700x28c CX tyres&tubs
    Flatbars 620mm 25,4mm & swept, ti in an ideal world
  • And tell me...

    These girlfriends, do they mind if you disappear every sunday from dawn til dusk and then come home covered in mud and stinking of sweat? Do they mind if you refuse to go out on a Saturday as you want to be in peak condition for the aforementioned? Do they mind if you spend all Saturday in the kitchen wrestling with some particularly tight beads and a bottle of sealant? Do they mind if you spend the remainder of the time on CRC's website deciding what shiny bike bits you're going to buy next?
  • LDNTrailRider
    GF likes me all muddy :wink::lol:

    Doesn't mind me resting the day before.

    As long as she can watch tv, she'll happily wait for me to fix/fiddle with the MTB.

    She's started to get annoyed with me being on BR and CRC so much (got bad when I built my bike) but tis ok now :lol:
  • bigbenj_08 wrote:
    LDNTrailRider
    GF likes me all muddy :wink::lol:

    Doesn't mind me resting the day before.

    As long as she can watch tv, she'll happily wait for me to fix/fiddle with the MTB.

    She's started to get annoyed with me being on BR and CRC so much (got bad when I built my bike) but tis ok now :lol:

    Hmm....I think I'm warming to the idea. I think I'll put an ad in MTB classifieds.
  • Hercule QHercule Q Posts: 2,781
    just watch out cos some can be real high maintenance and cost you a bomb in parts and upgrades

    pinkbike
    Blurring the line between bravery and stupidity since 1986!
Sign In or Register to comment.